Kokybės garantija
Mūsų veiklos pagrindas yra aukščiausios kokybės maisto sauga. Mes nustatome griežtus kokybės standartus sau ir savo partneriams, siekdami užtikrinti, kad visos veiklos būtų vykdomos su didžiausiu atsakomybės jausmu. Mūsų standartai apima rizikos pagrįstas prevencines kontrolės priemones, užtikrinančias, kad visi mūsų produktai būtų saugūs ir aukštos kokybės. Mes nuolat stebime prekių gamybos procesus, siekdami užtikrinti aukštos kokybės produktų tiekimą, kuriems galite visiškai pasitikėti.
Mūsų atsakinga komanda nuolat dirba, siekdama užtikrinti, kad mūsų standartai viršytų jūsų lūkesčius. Mes įsipareigojame suteikti jums produktus, kuriais galite pasitikėti ir kurie atitiktų aukščiausius maisto saugos standartus.
Ką daryti įsigijus nekokybišką prekę?
Jei pastebite, kad gauta prekė neatitinka jūsų lūkesčių arba yra nekokybiška, prašome nedelsiant pranešti mums. Pretenzijos dėl matomų prekių trūkumų turi būti pateiktos per vieną darbo dieną nuo prekių gavimo dienos. Kitos pretenzijos dėl prekių kokybės turi būti pateiktos per garantinį terminą, nustatytą gamintojo arba teisės aktų.
Jei pastebite išorinių pakuotės pažeidimų arba prekių neatitikimą užsakytam kiekiui, praneškite apie tai nedelsiant. Svarbu atkreipti dėmesį į išorinius pažeidimus arba neatitikimus dokumentuose priimant siuntą.
Prekių kokybės garantija ir tinkamumas naudoti
Kiekvienai prekei taikomas gamintojo nustatytas garantinis terminas, bet niekada ne trumpesnis nei teisės aktų nustatytas garantinis terminas. Mes įsipareigojame užtikrinti, kad mūsų klientai gautų tik aukštos kokybės prekes, tinkančias naudoti ir atitinkančias visus galiojančius standartus.
